La fundació

Objectius de la fundació

– Preservar, difondre i propiciar l’estudi de l’obra de Víctor Mora en totes les seves vessants.

-Obrir nous espais culturals entorn a la literatura i la creació artística en general.

-Ajudar a joves literats mitjançant cursos, debats, exposicions, celebració d’efemèrides, beques concursos literaris i totes aquelles accions que propiciïn la creació literària.

-Propiciar la col·laboració amb altres organitzacions de caràcter literari, com les asociacions d’escriptors, per exemple, en defensa de la llibertat d’expressió i els drets dels escriptors.

-Fomentar el plaer de llegir i la comprensió lectora.

-Facilitar la consulta del seu fons bibliogràfic, per a la investigació de diversos temes: Segona Guerra Mundial; Espanya en General i Guerra Civil en particular; literatura americana; francesa, catalana, castellana, cómics, teatre etc. ..

-Obrir espais de trobada i debat..