juny 1, 2006

Ediciones B reedita “PARIS FLASH-BACK” de Víctor Mora.

Aquest més de juny torna a les llibreries la nova edició d'un dels llibres més significatius de Víctor Mora.
juny 15, 2006

El canal ’33’ emet un documental sobre Víctor Mora i el seu heroi, el Capitán Trueno.

Un documental que ens descobreix què hi ha de Víctor Mora en El Capitán Trueno i que hi ha de Capitán Trueno en el Víctor Mora
juny 26, 2006

Visita de la fundació privada Víctor Mora Al 24è Saló del Còmic de Barcelona

Dos representants de la Fundació Privada Víctor Mora a van assistir acompanyat al Sr. Víctor Mora i la Sra. Armonía Rodríguez a la inaguració del 24è SALÓ DEL CÒMIC celebrat a Barcelona els passats dies del 8 al 11 de juny d’enguany.
agost 27, 2007

UN CABALLERO IMPECABLE. Article publicat alEL PAIS per Enric González

L'autor revela un secret, ens conta qui és el vertader Capitán Trueno
octubre 10, 2007

La Fundació Víctor Mora anirà al Carrer de Gràcia de L´ESCALA.

L’alcalde va fer saber la voluntat de traslladar tot el material cedit per Mora a la Casa del Mar situada al Carrer de Gràcia.
novembre 19, 2007

Las X Jornadas del Cómic de Almería acaban con la preparación de la próxima edición.

La elevada asistencia y participación, con personas llegadas de Alicante, Murcia, Madrid y Granada, entre otras localidades, ha sido una de las características de esta edición, según comentaron ayer desde la organización.